Бренд UR UR UR – це історія про створення чогось нового, унікального, красивого. Сьогодні ми живемо у світі, де все змінюється настільки швидко, що часто ми не встигаємо усвідомити те, що відбувається, і іноді забуваємо навіть те, що було вчора. А ще – ми живемо в країні, де йде війна. І ми вирішили створити щось, що змусить на мить зупинитися, озирнутися навколо, відчути і замислитися над тим, що відбувається Тут і Зараз. І над тим, що із цим можна зробити. Щось світле, що спонукає надихатися і діяти попри все. Ми вибрали створювати твори актуального мистецтва – адже навіть у найтемніші часи, мистецтво може давати нам силу створювати та рухатись далі.
Наш бренд створює картини на пряниковому полотні, і мабуть в цьому можна побачити протиріччя: зазвичай здається що картина – це про щось, що має існувати у своєму физичному вигляді майже вічно, а пряник можна з’їсти за декілька хвилин. В цьому є певний сенс. Такі речі дарують нам емоції і запускають процес відчування та осмислення. І якщо вони з’являються в нашому житті в правильний момент – ми завжди запам’ятовуємо емоцію, яку ми відчуваємо і ті думки, на які вони надихнули нас.. Мистецтво, за яким ми спостерігаємо, завжди стає нашою невід’ємною частиною і змінює нас. Кожна наша картина несе в собі сенс та є унікальною мистецькою розробкою, яка виготовляється повністю вручну, яка не псується з часом та може існувати десятиріччями за рахунок авторської методики розробки2
Такий витвір мистецтва може бути подарунком, від якого ми отримуємо теплу емоцію спочатку від факту дарування і знаку уваги. Потім від візуального сприйняття краси та змісту закладеного у нього. Для нас це один з незвичайних варіантів комунікації зі світом і людьми. Даруючи мистецтво на незвичайному матеріалі ви точно знаєте, що даруєте неповторний витвір, який пробуджує унікальні емоції та підкреслює важливість події, людини та почуттів3