Ідея бренду

Бренд UR UR UR – це історія про створення чогось нового, унікального, красивого. Сьогодні ми живемо у світі, де все змінюється настільки швидко, що часто ми не встигаємо усвідомити те, що відбувається, і іноді забуваємо навіть те, що було вчора. А ще – ми живемо в країні, де йде війна. І ми вирішили створити щось, що змусить на мить зупинитися, озирнутися навколо, відчути і замислитися над тим, що відбувається Тут і Зараз. І над тим, що із цим можна зробити. Щось світле, що спонукає надихатися і діяти попри все. Ми вибрали створювати твори актуального мистецтва – адже навіть у найтемніші часи, мистецтво може давати нам силу створювати та рухатись далі.

Наш бренд створює картини на пряниковому полотні, і мабуть в цьому можна побачити протиріччя: зазвичай здається що картина – це про щось, що має існувати у своєму физичному вигляді майже вічно, а пряник можна з’їсти за декілька хвилин. В цьому є певний сенс. Такі речі дарують нам емоції і запускають процес відчування та осмислення. І якщо вони з’являються в нашому житті в правильний момент – ми завжди запам’ятовуємо емоцію, яку ми відчуваємо і ті думки, на які вони надихнули нас.. Мистецтво, за яким ми спостерігаємо, завжди стає нашою невід’ємною частиною і змінює нас. Кожна наша картина несе в собі сенс та є унікальною мистецькою розробкою, яка виготовляється повністю вручну, яка не псується з часом та може існувати десятиріччями за рахунок авторської методики розробки2

Такий витвір мистецтва може бути подарунком, від якого ми отримуємо теплу емоцію спочатку від факту дарування і знаку уваги. Потім від візуального сприйняття краси та змісту закладеного у нього. Для нас це один з незвичайних варіантів комунікації зі світом і людьми. Даруючи мистецтво на незвичайному матеріалі ви точно знаєте, що даруєте неповторний витвір, який пробуджує унікальні емоції та підкреслює важливість події, людини та почуттів3

Історія бренду

Ururur створила мисткиня Леся Станкевич за три роки до повномасштабного вторгнення. В основу ідеї бренда лягла думка про те, що приємні емоції люди не переживають усередині себе, вони починають ділитися ними з навколишніми, змінюючи світ на краще. А що може потішити людину більше, ніж бренд солодких подарунків, який створює справжнісінькі витвори мистецтва.

Назва бренда – це історія старого й дуже теплого дружнього жарту. А ще ur-ur-ur муркоче лисиця, яка чимось дуже задоволена. Ця назва – про тепло, спілкування, людські зв’язки та любов.

З початком повномасштабної війни старе життя команди закінчилося: частина людей виїхала з країни, а засновники бренда почали волонтерити, не втрачаючи бажання будувати майбутнє в країні, у якій живуть. Майже через два роки вони ухвалили рішення перезапускати роботу в новому форматі, адже хочуть, щоб увесь світ побачив, що Україна здатна створювати круті речі.

Так Ururur повернувся в новому форматі: нині команда створює справжні їстівні картини, кожна з яких несе в собі певний сенс. З одного боку, розписний пряник – лише форма, як полотно й фарби. Але з іншого – це водночас незвичайний подарунок, емоція, нагода згадати щось важливе. Ururur створює твори актуального мистецтва, адже навіть у найтемніші часи воно може давати людям силу творити й рухатися далі.

Створення пряникової картини

Від ідеї до готового твору всі картини створюються вручну. Спочатку у митця виникає натхнення, спровоковане значущими подіями сьогодення. Події викликають емоції, з яких народжується візуальний образ, що втілюється в ескіз, а потім відтворюється вручну на незвичайному матеріалі.

На створення однієї картини потрібно три дні через багатошаровість та ретельність процесу.

Картина створюється на пряниковому полотні їстівними матеріалами, де тісто та глазур – це ніби полотно та фарби, кожна лінія та крапка – це деталізована ручна праця.

Виставки

«Споживання під час війни»

Наше сьогодення наразі є таким, що виклики військового часу та звичайні людські питання та почуття щільно переплітаються між собою. Ми не можемо їх відокремити й відкласти щось “до кращих часів”. Адже ми маємо боротись за своє життя, водночас розуміючі, що іншого життя у нас не буде. І потрібно продовжувати жити тут і зараз. Ця виставка про те, як сьогодення змінює нас і водночас про те, як ми можемо впливати на нього.